Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål.
Før du køber:
- Hvor meget koster fragten?
- Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?
- Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
- Er det sikkert at bruge betalingskort?
Efter købet:
- Hvordan returnerer jeg en vare?
- Hvordan ombytter jeg en vare?
- Der er fejl i de varer, jeg har modtaget?
Problemer undervejs:
- Min betaling bliver afvist?
- Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse eller faktura?
- Kan jeg ændre/annullere en ordre?
- Hvor er mit Track & Trace-nummer?
- Hvor bliver min pakke af?
Hvor meget koster fragten?
Vi tilbyder levering til GLS pakkeshop for 39 kroner og til adressen for 59 kroner.
Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?
Hvis du har bestilt inden middag, vil din pakke højst sandsynligt blive sendt af sted fra vores lager samme dag, og du kan forvente at modtage den næste dag. Hvis du har bestilt over middag, vil der sandsynligvis gå en ekstra hverdag.
Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Hvis du ikke har valgt flexlevering, vil GLS tage din pakke med til nærmeste pakkeshop og du vil få besked over mail og SMS. Det koster ikke ekstra for dig.
Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse eller faktura?
Begge dele bliver afsendt automatisk. Hvis du ikke har fået dem, kan de enten være havnet i din spam-mappe, eller måske var der fejl i emailadressen, som du afgav ordren på. Kontakt os på support@billigbrillen.dk hvis du mener det er tilfældet.
Er det sikkert at bruge betalingskort?
Hos BilligBrillen.dk har vi en sikker betalings-gateway fra Quickpay.dk med en SSL kryptering som er testet og godkendt af PBS. Alt data sendes krypteret, og kan kun læses af PBS. Du kan derfor trygt bruge betalingskort hos os.
Beløbet for varerne hæves først, når varerne sendes fra vores lager. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb, end du som kunde har godkendt ved køb.
Min betaling bliver afvist?
Der kan være flere grunde. Som regel er det fejl i indtastning. Prøv derfor igen, eller prøv evt. fra en anden computer/mobil. Hvis du stadig oplever problemer, kontakt os på support@billigbrillen.dk.
Kan jeg ændre/annullere en ordre?
Kontakt os hurtigst muligt på support@billigbrillen.dk, så finder vi ud af om det kan nås.
Hvor er mit Track & Trace-nummer?
Det bliver sendt automatisk sammen med din faktura, så snart din pakke overgår til GLS.
Hvor bliver min pakke af?
GLS leverer inden for 1-2 hverdage. Du kan Tracke & Trace din pakke i den mail, som du har fået tilsendt. Hvis det ser ud til, at pakken er blevet forsinket, kan du enten kontakte GLS support her eller vores support på support@billigbrillen.dk. Vi skal selvfølgelig nok hjælpe, men det går tit hurtigere, hvis du bare kontakter GLS direkte.
Der er fejl i de varer, jeg har modtaget?
Vi beklager meget, hvis der skulle være sket en smutter fra lageret. Kontakt os på support@billigbrillen.dk så løser vi det omgående.