Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål.
- Hvor meget koster fragten?
- Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?
- Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
- Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse eller faktura?
- Er det sikkert at bruge betalingskort?
- Min betaling bliver afvist?
- Kan jeg ændre/annullere en ordre?
- Hvor er mit Track & Trace-nummer?
- Hvor bliver min pakke af?
- Der er fejl i de varer, jeg har modtaget?
- Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvor meget koster fragten?
Vi tilbyder levering til GLS pakkeshop for 35 kroner og til adressen for 59 kroner. Udlandspakker sendes for 49 kroner.
Hvor lang tid går der før jeg får min pakke?
Hvis du har bestilt inden kl. 15 er din pakke sendt af sted fra vores lager samme dag, og du kan forvente at modtage den næste dag. Hvis du har bestilt efter kl. 15 vil der gå en ekstra dag.
Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Hvis du ikke har valgt flexlevering, vil GLS tage din pakke med til nærmeste pakkeshop og du vil få besked over mail og SMS. Det koster ikke ekstra.
Jeg har ikke modtaget ordrebekræftelse eller faktura?
Begge dele bliver afsendt automatisk. Hvis du ikke har fået dem, kan de enten være havnet i din spam-mappe, eller måske var der fejl i emailadressen, som du afgav ordren på. Kontakt os på support@billigbrillen.dk hvis du mener det er tilfældet.
Er det sikkert at bruge betalingskort?
Hos BilligBrillen.dk har vi en sikker betalings-gateway fra Quickpay.dk med en SSL kryptering som er testet og godkendt af PBS. Alt data sendes krypteret, og kan kun læses af PBS. Du kan derfor trygt bruge betalingskort hos os.
Beløbet for varerne hæves først, når varerne sendes fra vores lager. Der vil aldrig kunne trækkes et større beløb, end du som kunde har godkendt ved køb.
Min betaling bliver afvist?
Der kan være flere grunde. Som regel er det fejl i indtastning. Prøv derfor igen, eller prøv evt. fra en anden computer/mobil. Hvis du stadig oplever problemer, kontakt os på support@billigbrillen.dk.
Kan jeg ændre/annullere en ordre?
Kontakt os hurtigst muligt på support@billigbrillen.dk, så finder vi ud af om det kan nås.
Hvor er mit Track & Trace-nummer?
Det bliver sendt automatisk sammen med din faktura, så snart din pakke overgår til GLS.
Hvor bliver min pakke af?
GLS leverer inden for 1-2 hverdage. Du kan Tracke & Trace din pakke i den mail, som du har fået tilsendt. Hvis det ser ud til, at pakken er blevet forsinket, kan du enten kontakte GLS support her eller vores support på support@billigbrillen.dk. Vi skal selvfølgelig nok hjælpe, men det går tit hurtigere, hvis du bare kontakter GLS direkte.
Der er fejl i de varer, jeg har modtaget?
Vi beklager meget, hvis der skulle være sket en smutter fra lageret. Kontakt os på support@billigbrillen.dk så løser vi det omgående.